Olen siis töissä firmassa, jossa kaikki tuntevat toisensa. tai ainakin suurin osa.
ja sitten on tietenkin aina näitä pieniä kuppikuntia, mitä joka työpaikkoissa on, mutta ei puututa nyt niihin.
Kuitenkin, yleensähän sanotaan, että laumasta ei syödä. mutta tässä asiassa olen ihan eri mieltä.
minun ystäväni töissä, kutsukaamme vaikka häntä tästä lähtien sallaksi.
Hän on minua ylempi tasoisempi toimihenkilö töissämme.
Olen jutellut useasti hänen kanssaan työpaikka säännöistä ja olen kuullut kuinka hän on minulle sanonut, että IKINÄ ei saa syödä laumasta. NOh, mitä salla menee tekemaan perjantaina töiden jälkeen. Osa työpaikan ihmisistä lähtee muutamille raskaan työviikon jälkeen.... ja lyhemmittä puheitta, seuraavaksi salla löytää itsensä pussaamassa yhtä "rivi" työntekijää kaikkien edessä, ja kuin myöskin oman pomonsa edessäkin.
JA tämäkö on muka sitä politiikkaa, että laumasta ei saa syödä?!
tarkoittaako tämä myöskin sitä, että nyt minäkin saan rueta iskemään kunnolla pomoani, joka on oikeasti tosi hyvän näköinen, ja kunnon naistenmies?! ;)
(vaikka hän onkin naimisissa ja omistaa lapsia!)